מציג 10 משרות מתוך 260
1 2 3 26

דרוש/ה נהג/ת שינוע לחברה מובילה בתחום הרכב- כפר סבא
דרישות המשרה:
רישיון נהיגה בתוקף 
פירוט המשרה:
שינוע רכבים מלקוחות למוסכים לטובת ביצוע: טיפול תקופתי / טיפול בתקלה / טסטים / נזקי פח.
עבודת תיאום מול מנהלי ועובדי המוסך. בתום הטיפול, איסוף מהמוסך ללקוח.
עבודה באמצעות מסופון.
שעות העבודה:
א-ה 08:00-17:00
יום שישי לסירוגין – 08:00-13:00

 

מעוניין/ת בתחום הנהיגה ?
מעולה !! זה הזמן לכנס לחברת ליסינג מובילה בחולון כעובדי חברה 
התפקיד כולל מסירה והחזרת רכבים מלקוחות שינוע רכבים למרכז הלוגיסטי
ארוחות ע”ח החברה .

משרה מלאה:  ימים א-ה 08:00-17:00, ימי שישי לסירוגין 08:00-12:00
 

דרישות:
רישיון נהיגה ידני בתוקף מעל שנתיים – חובה
ללא עבירות תנועה – חובה

דרוש/ה נציג/ת דלפק – סניף ליסינג בפתח תקווה

תיאור המשרה:
העבודה בסניף כוללת טיפול בלקוחות ליסינג,
עם דגש על מענה טלפוני בעיקר. התפקיד כולל עבודה מול קציני רכב, שירות פנימי לנציגי שינוע, וטיפול בדוחות שונים כגון:

טסטים

חריגות ק”מ

טיפולים תקופתיים

דרישות המשרה:

ניסיון בתחום אדמיניסטרטיבי.

יכולת ניהול זמן וארגון.

יכולת עבודה מול מספר ממשקים.

יש גמישות בשעות – אופציה למשרה חלקית

דרוש/ה נהג/ת שינוע לחברה מובילה בתחום הרכב- קרית שמונה
דרישות המשרה:
רישיון נהיגה בתוקף 
פירוט המשרה:
שינוע רכבים מלקוחות למוסכים לטובת ביצוע: טיפול תקופתי / טיפול בתקלה / טסטים / נזקי פח.
עבודת תיאום מול מנהלי ועובדי המוסך. בתום הטיפול, איסוף מהמוסך ללקוח.
עבודה באמצעות מסופון.
שעות העבודה:
א-ה 08:00-17:00
יום שישי לסירוגין – 08:00-13:00

 

אזרח/ית ותיק/ה למחלקת הדרכה בהנהלת בתי המשפט

תיאור התפקיד

סיוע לעובדים המקצועיים בהתאם לצורכי היחידה ולהנחיות הממונה באחד או יותר מהתחומים הבאים:

סיוע באיסוף, עיבוד וניתוח נתונים, והפקת דוחות.
סיוע בניסוח נהלים, מסמכים מקצועיים, ייעוץ והדרכה בנושאים מקצועיים.
סיוע בפעילויות המצריכות הסמכה, רישיון או תואר פרופסיונלי.
סיוע בגיבוש שיטות וכלי ניהול ובהטמעתם.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונה.

דרישות התפקיד

דרישות סף: אזרח ותיק כהגדרתו בסעיף 3 לחוק גיל פרישה, התשס”ד-2004, וחוק האזרחים הוותיקים, תש”ן-1989, שהוא גמלאי שירות המדינה, ובתנאי שחלפו לפחות שלושה חודשים ממועד פרישתו משירות המדינה.
השכלה: 12 שנות לימוד או  תעודת בגרות מלאה בהתאם להצהרת העובד על שנות הלימוד. מועמד יוכל להגיש טופס תצהיר (מדף 2317) בדבר עמידתו בתנאי ההשכלה הנדרשים לתפקיד.
ניסיון: 3 שנות ניסיון בתחום העיסוק של המשרה, כפי שמתואר בפירוט המטלות או בתחומים שבהם קיימת זיקה למטלות אלה.
כישורים ונתונים רצויים נוספים:

ידיעת השפה העברית ברמה גבוהה כדי ביטוי בכתב ובעל פה.
ידע וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע.
שליטה מלאה בתוכנות ה-office – יתרון.
כושר ארגון, יעילות ועמידה בלחץ עבודה.
תודעת שירות ויכולת עבודה בצוות.
יחסי אנוש מעולים. 
דייקנות ויסודיות.

היקף המשרה

היקף העסקתו של אזרח ותיק תהיה עד 120 שעות בחודש, בהתאם לצורכי המשרד ולתקציבו.
מועד משוער לתחילת העסקה: מיידי.
תקופת העסקה: משך העסקה במשרת אזרח ותיק הוא עד שלוש שנים, שניתן להארכה בעוד שנתיים-שלוש שנים נוספות, סה”כ 6 שנים באישור נציבות שירות המדינה. תקופה זו כוללת את כל תקופות ההעסקה במשרת אזרח ותיק בשירות המדינה, לרבות תקופות העסקה במשרת אזרח ותיק במשרדי ממשלה אחרים.

 

 

דרוש/ה עובד/ת לתפקיד אזרח/ית ותיק/ה, לחטיבה מקצועית, רשות המסים-אגף מס הכנסה ומיסוי מקרקעין, ירושלים

תיאור התפקיד

סיוע לעובדים המקצועיים בהתאם לצורכי היחידה ולהנחיות הממונה באחד או יותר מהתחומים הבאים:

סיוע באיסוף, עיבוד וניתוח נתונים, והפקת דוחות.
סיוע בניסוח נהלים, מסמכים מקצועיים, ייעוץ והדרכה בנושאים מקצועיים.
סיוע בפעילויות המצריכות הסמכה, רישיון או תואר פרופסיונלי.
סיוע בגיבוש שיטות וכלי ניהול ובהטמעתם.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונה.

דרישות התפקיד

דרישות סף:

אזרח שעבר את גיל הפרישה, כהגדרתו בסעיף 3 לחוק גיל פרישה התשס”ד 2004.
אזרח ותיק שהוא גמלאי שירות המדינה ובתנאי שחלפה חצי שנה לפחות ממועד פרישתו משירות המדינה.

השכלה:

12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה בהתאם להצהרת העובד על שנות הלימוד.

ניסיון:

3 שנות ניסיון בתחום העיסוק של המשרה כפי שמתואר בפירוט המטלות או בתחומים שבהם קיימת זיקה למטלות אלה.

נתונים רצויים:

ידע ושימוש במערכות ממוחשבות לרבות יישומי OFFICE.
כושר הבעה בכתב ובע”פ ברמה גבוהה.
יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.

היקף המשרה

עד 120 שעות בחודש.

 

מגיע/ה  מתחום השירות לקוחות!!
משרה שווה מאוד בחברת מחשבים  בתל אביב /רמת החייל 
משרה מלאה 
שעות עבודה : 8:00 עד 17:00

מהות התפקיד :
– מענה טלפוני ללקוחות בעניין ציוד מחשבים ועוד 

דרישות :
-שליטה מלאה  בצוכנות אופיס בעיקר אקסל 
– ידע וניסיון בשירות לקוחות 

* שכר הולם למתאימים *
ותנאים מעולים כעובדי חברה מהיום הראשון 

 

דרוש/ה עובד/ת לתפקיד אזרח/ית ותיק/ה תיעוד וזכאות 

 

תיאור התפקיד

בדיקת זכאות בטרם עלייה ומבצע פעולות מיוחדות בנושא תיעוד ברמה הארצית.
בדיקת זכאויות עלייה לעולים , אזרחים עולים , קטינים חוזרים ותושבים חוזרים טרם עלייתם/חזרתם , באמצעות מערכת ממוחשבת, תוך שיתוף פעולה עם הסוכנות היהודית וארגוני עלייה הפועלים בחוץ לארץ.
מתן מענה בכתב לפונים/ות באופן מקוון או באמצעות הדואר האלקטרוני .
העברת דיווחים ופניות רלוונטיות לגורמים מקצועיים במשרד ומחוצה לו, בעת הצורך.
סיוע בריכוז מערך הטפסים והבקשות של מועמדי עלייה, סיוע בעבודה האדמיניסטרטיבית ביחידה ומרחבים , וביצוע מטלות נוספות בהתאם להוראות הממונה.
למידה והתעדכנות באופן שוטף בכל תחומי הליבה ותהליכי העבודה של המשרד.
ביצוע עדכון במערכת הממוחשבת על פי נהלי עבודה והוראות הממונה.

דרישות התפקיד

השכלה: 
השכלה אקדמית (תואר ראשון).

ניסיון: 
ניסיון של שנתיים לפחות בתחום העיסוק של המשרה כפי שמתואר בפירוט המטלות או בתחומים שבהם קיימת זיקה למטלות אלה.

כישורים ונתונים רצויים נוספים: 

ידע ושימוש במערכות ממוחשבות לרבות תוכנות אופיס.
כושר הבעה בכתב ובע”פ ברמה גבוהה.
יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
כושר ארגון ותכנון.

הערות:

 אזרח/ית שעבר/ה את גיל הפרישה, כהגדרתו בסעיף 3 לחוק גיל פרישה התשס”ד-2004 אזרח ותיק שהוא גמלאי שירות המדינה ובתנאי שחלפה חצי שנה לפחות ממועד פרישתו משירות המדינה.
גמלאי/ת שירות המדינה לא יועסק בתפקיד אותו מילא קודם פרישתו.
גמלאי/ית שירות המדינה לא יועסק באגף בו שירת קודם פרישתו.
על המועמד/ת יהיה להמציא אישור כשירות רפואית ההולמת את מטלות המשרה כפי שפורסמה כחלק מתהליך המיונים והקליטה.

היקף המשרה

היקף העסקתו של אזרח ותיק תהיה עד 120 שעות בחודש, בהתאם צרכי המשרד ותקציבו

מיקום : תל אביב 

 

 

דרוש/ה נציג/ת דלפק – סניף ליסינג בקרית שמונה

תיאור המשרה:
העבודה בסניף כוללת טיפול בלקוחות ליסינג,
עם דגש על מענה טלפוני בעיקר. התפקיד כולל עבודה מול קציני רכב, שירות פנימי לנציגי שינוע, וטיפול בדוחות שונים כגון:

טסטים

חריגות ק”מ

טיפולים תקופתיים

דרישות המשרה:

ניסיון בתחום אדמיניסטרטיבי.

יכולת ניהול זמן וארגון.

יכולת עבודה מול מספר ממשקים.

יש גמישות בשעות – אופציה למשרה חלקית

דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות – חברת ביטוח

תיאור המשרה:
שיחות יוצאות ללקוחות המשתייכים לחברת הביטוח

כישורים נדרשים:

מיומנויות מחשב בסיסיות – ניתן להגיע עם ניסיון בשימוש ביתי, ולא בהכרח ניסיון תעסוקתי קודם בעבודה עם מחשב.
שרותיות, אדיבות וייצוגיות בטלפון 
מוטיבציה גבוהה לעבודה ונכונות לעבור תהליך למידה 

מיקום: ראשון לציון (ליד קניון הזהב).

היקף המשרה:
ניתן לעבוד בהיקף חלקי עד מלא (4 משמרות בשבוע של 6 שעות עבודה)
שעות פעילות המוקד 8:45-17:00.

מציג 10 משרות מתוך 260
1 2 3 26

צרו קשר

השאירו פרטים ונשמח ליצור עמכם קשר,
ולהציע פיתרון בהתאמה אישית לצרכים שלכם.
המומחים שלנו פה עבורכם!

צרו קשר

השאירו פרטים ונשמח ליצור עמכם קשר,
ולהציע פיתרון בהתאמה אישית לצרכים שלכם.
המומחים שלנו פה עבורכם!!

גם בימים קשים אלו אנו כאן בשבילכם!

מוקד פניות הציבור לאזרחים ותיקים - 8840* של המשרד לשוויון חברתי וקידום מעמד האישה פועל במתכונת חירום 24/7

מעולה, הפרטים נשלחו בהצלחה!

למשרות חמות וטיפים כדאי להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו

* ניתן לסגור חלון זה על ידי לחיצה על אייקון X בצד שמאל למעלה

מעולה, הפרטים נשלחו בהצלחה!

למשרות חמות וטיפים כדאי להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו

* ניתן לסגור חלון זה על ידי לחיצה על אייקון X בצד שמאל למעלה

מעולה, הפרטים נשלחו בהצלחה!

למשרות חמות וטיפים כדאי להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו

* ניתן לסגור חלון זה על ידי לחיצה על אייקון X בצד שמאל למעלה

מעולה, הפרטים נשלחו בהצלחה!

למשרות חמות וטיפים כדאי להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו

* ניתן לסגור חלון זה על ידי לחיצה על אייקון X בצד שמאל למעלה