מחפש/ת תפקיד שירותי בשעות היום בלבד? מצאת!
מוקד השירות נמצא בצמיחה ומחפש נציגי/ות שירות טלפוני עם תנאים מצוינים בניהם, בונוסים, אפשרויות קידום, ארוחות מסובסדות, קרן השתלמות, נופש שנתי ועוד.
התפקיד כולל:
– משרה חלקית במשמרות (ישנה גמישות למשרה מלאה).
– גמישות בשעות
– מענה טלפוני לשיחות נכנסות של לקוחות החברה ומתעניינים.
– מתן פתרון בעיות ללקוחות והפנייה במידת הצורך להמשך טיפול הגורם הרלוונטי בחברה.
– קבלת שיחות מלקוחות פוטנציאליים המבררים בנושא חוק סיעוד ומתן הסבר על שירותי החברה.
מיקום: מתחם הבורסה ברמת גן (כ- 7 דק הליכה מתחנת רכבת מרכז).
המוקד פעיל בימי א’-ה’, בשעות 8 עד 17 ובימי שישי בבוקר 8 עד 13. כ- 4-5 משמרות בשבוע, נדרש לפחות 6 שעות במשמרת.
דרישות:
– שליטה ביישומי אופיס ומחשב – חובה.
– ניסיון קודם בתפקידי שירות לקוחות/בק אופיס – יתרון משמעותי.
– נכונות לעבוד 4 משמרות בשבוע (חובה יום שישי).
– יחסי אנוש מעולים.
– ידע בשפה הרוסית / אמהרית – יתרון.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.