לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה נציג/ת למוקד מידע ושירות לסניף בקרית מוצקין.
תיאור התפקיד:
מענה טלפוני ללקוחות קופת החולים (שיחות נכנסות בלבד).
להעניק למבוטחים מידע בנושאי כספים, ביטוחים, טפסים, התחייבויות וכו’.
דרישות התפקיד:
כושר ביטוי טוב, סבלנות ושירותיות.
עברית ברמת שפת אם (יש להקריא מידע והנחיות מרובים למבוטחים).
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
הכשרה:
העבודה כרוכה בקורס הכשרה (בתשלום) שאורכו שבועיים – נוכחות חובה בכל ימי ההכשרה.
היקף המשרה:
חלקית/מלאה במשמרות ערב/בוקר, מינימום 3 משמרות.