אב או אם בית למועדונית ניסנבוים (ראש או ראשת מדור), במחלקה לפרט, ילד ומשפחה, מנהל רווחה ושירותים חברתיים (78% משרה)
לעיריית חיפה דרוש/ה אב או אם בית למועדונית ניסנבוים (ראש או ראשת מדור), במחלקה לפרט, ילד ומשפחה, מנהל רווחה ושירותים חברתיים (78% משרה) תיאור התפקיד: 1. אחריות לבישול והגשת ארוחות צהרים לילדי המועדונית הכולל: פינוי וניקיון המטבח ואזור האכילה לאחר הארוחות והפעלת ילדים תורנים. 2. אחריות על תחזוקה שוטפת וניקיון המועדונית. 3. אחריות לפתיחה וסגירת […]
סדרנים/יות / קופאים/יות לרשת מזון מובילה
דרושים/ות קופאים/ות- עבודה בישיבה 7 ימים בשבוע- אפשרות ל4 ימי עבודה בשבוע. העבודה במשמרות בוקר וערב וסדרנים/ות – סידור הסחורה במדפים במחלקות השונות עבודה קבועה עובד חברה מהיום הראשון מיקום- צ’ק פוסט
נציג/ת שירות לקוחות לעולמות הגמל
למוקד שירות בעולמות של שוק הגמל דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות מענה ללקוחות ומתן מידע דרישות ידע בסיסי במחשבים
נציג/ת בק אופיס למוקד שירות
נציג/ת בק אופיס למוקד שירות תיאור התפקיד: ביצוע פעולות שירות בנושאים הבאים – אישור זכויות / הודעה על רישום זכויות בנכס, התחייבות לרישום משכנתא וסילוקה, העברת זכויות בנכסים מהוונים במגזר העירוני, ביצוע עדכון העברת זכויות שבוצעה בחברה משכנת או עדכון העברת זכויות לפי נסח טאבו, רישום ראשוני של זכויות חכירה ומכר, טיוב נתונים מסירת מסמכים […]
אזרח/ית ותיק/ה לרשות האוכלוסין וההגירה אגף הון אנושי
לרשות האוכלוסין וההגירה דרושים אזרחים/ות ותיקים/ות לאגף הון אנושי תיאור התפקיד סיוע לעובדים המקצועיים בהתאם לצורכי היחידה ולהנחיות הממונה באחד או יותר מהתחומים הבאים: סיוע באיסוף, עיבוד וניתוח נתונים, והפקת דוחות. סיוע בניסוח נהלים, מסמכים מקצועיים, ייעוץ והדרכה בנושאים מקצועיים. סיוע בפעילויות המצריכות הסמכה, רישיון או תואר פרופסיונלי. סיוע בגיבוש שיטות וכלי ניהול ובהטמעתם. […]
נציג/ה שירות לקוחות
דרושים/ות נציגי/ות שירות טכני למוקד שיחות נכנסות בלבד מוקד שירות בתחום הסלולר מגייס נציגים/ות למענה טכני ללקוחות. התפקיד כולל מתן פתרון לתקלות טכניות, ולסיום הצעת מבצעים פשוטה – ללא צורך בניסיון מכירתי. מה כולל התפקיד: מענה לשיחות נכנסות בלבד. פתרון תקלות טכניות במכשירי סלולר. בונוסים גבוהים למתמידים ומצטיינים שעות פעילות המוקד: 08:00–00:00. שישי לסירוגין: 07:45–13:00 […]
נציג/ת בק אופיס
דרושים/ות נציגי/ות בק אופיס למוקד שירות ותמיכה – ירושלים מה כולל התפקיד: טיפול בלקוחות שלא קיבלו את המבצעים לאחר התחברות. מתן מענה למרכז השליטה של הטכנאים (משלט). סיוע לטכנאים בשיוך ממירים ומגדלי טווח. עדכון מבצעים ומידע שהנציגים לא יכולים לעדכן בעצמם. שעות פעילות המוקד: ימים א’-ה’: 08:00–22:00 ימי שישי לסירוגין: 08:00–13:00 משמרת בוקר: 08:00–16:00 משמרת […]
שירות לקוחות- אבדות ומציאות
התפקיד כולל מוקד הנותן מענה בנושא אבידות ומציאות רכוש. הנציגים מקבלים פניה מהלקוח על אבדה של רכוש או מציאה של רכוש ועליהם להיות בקשר ובטיפול מול מחסן האבדות לצורך איתור האבדה. וכמובן לחזור ללקוח לסגירת טיפול וחזרה עם תשובה. שעות פעילות המוקד: 07:00-18:00, ללא ימי שישי קורס הכשרה: 4 ימים בשעות 8:00-17:00 מיקום- ירושלים
מוקד שירות טכני- שיחות נכנסות בלבד
דרושים/ות נציגי/ות שירות טכני- ללא ניסיון ! מוקד טלפוני, שיחות נכנסות בלבד תמיכה טכנית למנויים המטרה לתת מענה ראשוני ללקוח במידה ולא הצלחנו לפתור את התקלה מתאמים הגעה של טכנאי שעות המשרה: 8:00-15:00 וללא ימי שישי שכר שעתי + בונוסים על יעדי שירות משך הכשרה: 11 ימי למידה + 3 ימי חפיפה (כמובן ברגע שמתחילים […]
נציג/ת שירות למוקד טלפוני
מוקד טלפוני – שיחות נכנסות בלבד. מענה ללקוחות בכל הקשור לעולם הסלולר- חשבוניות , אמצעי תשלום, תמיכה ומידע ללקוח. שיחת שירות שבסופה שיחה צריך להציע ללקוח מכירה (שירות יוזם). משרת בוקר 7:00-15:00 ושישי לסירוגין 8:00-13:00. קיים קורס הכשרה של 10 ימים מהשעה 8:30-15:30, מהרגע שמתחילים את הקורס מקבלים תשלום מלא כמו כל יום עבודה רגיל. תנאים […]