08/12/2024
אזרח ותיק או אזרחית ותיקה למחוז הדרום
תיאור התפקיד
סיוע לעובדים המקצועיים לפי צורכי היחידה והנחיות הממונה באחד או ביותר מהתחומים האלה:
סיוע באיסוף, עיבוד וניתוח של נתונים והפקת דוחות
סיוע בניסוח נהלים, מסמכים מקצועיים, ייעוץ והדרכה בנושאים מקצועיים
סיוע בפעילויות המצריכות הסמכה, רישיון או תואר מקצועי
סיוע בגיבוש שיטות וכלי ניהול ובהטמעתם
עשיית מטלות נוספות לפי הנחיית הממונה
דרישות התפקיד
דרישות סף
אזרח או אזרחית שעברו את גיל הפרישה, כהגדרתו בסעיף 3 בחוק גיל פרישה התשס”ד-2004
אזרח ותיק או אזרחית ותיקה שהם גמלאי שירות המדינה ובתנאי שחלפה חצי שנה לפחות ממועד פרישתם משירות המדינה
השכלה
12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה
ניסיון
ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק של המשרה כמתואר בפירוט המטלות או בתחומים שבהם קיימת זיקה למטלות אלה
כישורים ונתונים רצויים נוספים
ידע ושימוש במערכות ממוחשבות לרבות יישומי Office
כושר הבעה בכתב ובעל פה ברמה גבוהה
היקף המשרה
עד 120 שעות בחודש
- מספר משרה: 7289
- משרות בשירות המדינה
- משרה חלקית 75%
- באר שבע
הוסף קורות חיים ממחשבך ולאחר מכן לחץ על "שלח"
08/12/2024
למחלבות באזור הצפון דרוש/ה מפעיל/ת מכונה
תיאור תפקיד
בעל ניסיון בהפעלת מכונה , למחלקת החלב ,
עברית ברמה מעולה של קריאה וכתיבה.
- מספר משרה: 7288
- מכונות ומכונאות
- משרה מלאה
- קרית שמונה והצפון
הוסף קורות חיים ממחשבך ולאחר מכן לחץ על "שלח"
08/12/2024
מפעילי/ות התחנה הינם הגורם המסייע למנהל התחנה במתן שירות לנוסעים, מתן עזרה בפעילויות התפעוליות של התחנה ובעת הצורך סיוע במצבי חירום.
תיאור תפקיד
” סיוע ומידע בתהליך הכרטוס בתחנה
” סיוע ללקוחות וציבור נוסעי הקו האדום ומענה על שאלות
” סיוע באירועי חירום (עצירת הכניסה לתחנה, פינוי נוסעים)
” משימות בהתאם לבקשת מנהל התחנה ועל פי הנחייתו.
דרישות גיוס
” בעלי הופעה ייצוגית ומכובדת
” עבודה בתנועה לאורך רוב המשמרת
” דוברי עברית
” אנגלית ברמה בסיסית
” בעלי תודעת שירות ויכולת מתן שירות לקהל הנוסעים
” בעלי יכולת ורבאלית מגוונת היכולים לתקשר עם אוכלוסיות שונות
” כל העובדים יידרשו לעבור תהליך סיווג בטחוני
העבודה במשמרות
**המשרה פונה לגברים ונשים **
- מספר משרה: 7287
- ללא ניסיון / קמעונאות
- משרה חלקית 75%
- תל אביב והסביבה
הוסף קורות חיים ממחשבך ולאחר מכן לחץ על "שלח"
היקף משרה 50%
שכר דירוג מנהלי 6-8
כפיפות מנהל מחלקת חירום בטחון ובטיחות
תחילת עבודה מיידי
תיאור התפקיד
ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודת הרשות, לפי הנחיות הממונה.
תחומי אחריות עיקריים
.1 ניהול והקלדה של מסמכים.2. טיפול בדואר רגיל ואלקטרוני.3. מענה טלפוני ומענה לפניות הציבור.4. ניהול לוח זמנים ופגישות של
הממונה.5. ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד.6. משימות נוספות בהנחיית מנהל היחידה.7. תפקיד בחירום.
פירוט הביצועים והמשימות העיקריות, כנגזר מתחומי האחריות:
.1 ניהול והקלדה של מסמכים
א. הקלדת מסמכים.ב. הדפסה ומשלוח של מסמכים.ג. אחסון וגיבוי קבצים במחשב.ד. הקלדה ועיצוב של מצגות.ה. צילום, שכפול,
כריכה של מסמכים ועוד.ו. קבלה והעברה של מסמכים לגורמים הרלוונטיים ברשות.ז. תיוק מסמכים, באופן המבטיח את זמינותם.ח.
סליקת מסמכים, על פי הנחיית מנהל.ט. איסוף חומרים והכנתם לישיבות המחלקה.י. רישום פרוטוקול ישיבות, על פי הנחיית מנהל,
והפצתו לפי רשימת תפוצה.
.2 טיפול בדואר (רגיל ואלקטרוני):
א. קליטה ומיון של דואר.ב. ניתוב דואר על פי הנחיית מנהל.ג. הכנה ומשלוח של דואר.
.3 מענה טלפוני ומענה לפניות הציבור:
א. מענה טלפוני במשרד ורישום הודעות טלפוניות.ב. ניתוב פניות תושבים המגיעות למחלקה.ג. סינון וניתוב שיחות.
.4 ניהול לוח זמנים ופגישות של הממונה:
א. תיאום טלפוני של פעולות ופגישות. ב. משלוח תזכורות שונות (אירועים, פגישות וכיוצ”ב) .ג. ניהול יומן מחלקתי.
.5 ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד:
א. הזמנת רכש – וניהול תוכנת הרכש ברשות epr.ב. ניהול בעיות/תקלות טכניות/לוגיסטיות של המחלקה וסיוע לצוות בסוגיות מנהליות
ומיחשוביות.
.6 משימות נוספות בהנחיית מנהל היחידה
.7 תפקיד בחירום
השתתפות מלאה בעבודת המכלול בחירום כולל עבודה בכל זמני החירום. השתתפות באימונים והכשרות – כעובדת חיונית.
תנאי סף:
• יכולת עבודה ותפקוד בתנאי לחץ
דיסקרטיות, אמינות ומהימנות אישית
יכולת ארגון מידע וסדר, קפדנות ודייקנות בביצוע
עברית ברמה גבוהה כולל יכולת ביטוי בכתב ובעל פה
יוזמה ויכולת עבודה עצמאית בסביבה אינטנסיבית ורב משימתית
יחסי אנוש טובים, ייצוגיות, שירותיות, בעלת תודעת שירות גבוהה
יכולת עבודה בצוות
נכונות לעבודה מאומצת ולעיתים בשעות אחר הצהריים והערב.
מחויבות להגעה לעבודה בשעת חירום – כעובדת חיונית.
- מספר משרה: 7286
- מזכירות ואדמינסטרציה
- משרה חלקית 50%
- שפלה
הוסף קורות חיים ממחשבך ולאחר מכן לחץ על "שלח"
08/12/2024
היקף משרה 100%
שכר שכר בכירים 85%-95%
כפיפות כפיפות לראש הרשות המקומית
תחילת עבודה מיידי
תיאור התפקיד
גזבר הרשות המקומית הוא האחראי על ניהול מערך הכספים של הרשות וענייניה הכספיים ובכללזה יהא הסמכות המקצועית העליונה
של הרשות בנושאים הכלכליים והכספיים לרבות בקרה ויעוד הכספים ופיתוח מקורות הכנסה.
תחומי אחריות עיקריים
.1 הכנת הצעת התקציב ותקציב מילואים (תקציב רגיל ותקציב בלתי רגיל) על פי הנחיית ראש הרשות ובהתאם לצרכים התקציביים
והמקורות בעת הכנת התקציב.
2. ניהול תזרים המזומנים של הרשות המקומית.
3. ניהול ופיקוח על המשאבים הכספיים של הרשות, ופיקוח על שמירת מסגרת התקציב הרגיל והבלתי רגיל .
4. אישור וחתימה על מסמכים שיש בהם התחייבות כספית של הרשות המקומית.
5. מתן חוות דעת בפני מליאת הרשות וועדותיה בנוגע לעניינים להם השלכה על תקציב המועצה הכנסותיה או הוצאותיה.
6 מתן חוות דעת וייעוץ כלכלי לראש הרשות ולמועצת הרשות וועדותיה. .
7 עבודה בזמן חירום – המועצה הינה מפעל חיוני ופועלת בזמן חירום .
8. משימות נוספות בהנחיית ראש רשות
פירוט הביצועים והמשימות העיקריות, כנגזר מתחומי האחריות:
.1 הכנת הצעת התקציב ותקציב מילואים (תקציב רגיל ותקציב בלתי רגיל) של הרשות על פי הנחיית ראש הרשות ובהתאם
לצרכים התקציביים לעת הכנת התקציב.
א. הכנת הצעת התקציב בהתאם להנחיית ראש הרשות על פי ובכפוף להוראות הדין לעניין זה ב. מתן הנחיות מקצועיות ליחידות הרשות
בתחומי אחריותו. ג. דיווח למשרד הפנים על המסגרת התקציבית המאושרת ע”י מליאת הרשות בהתאם להנחיות. ד. הכנת תוכנית
הפיתוח השנתית והרב שנתית על פי צורכי הרשות ועל בסיס מקורות המימון הקיימים והצפויים.
.2 מתן חוות דעת וייעוץ כלכלי לראש הרשות
א. בחינת מיצוי תקציבי הסיוע של הגופים העוסקים במתן תמיכה לרשות המקומית בתקציב הרגיל. ב. בחינת מיצוי תקציבי הסיוע של
הגופים העוסקים במתן תמיכה לרשות המקומית בתקציב הפיתוח .ג. בחינה ומתן המלצות להגדלת בסיס ההכנסות העצמיות של הרשות
המקומית. ד. בחינה ומתן המלצות למליאת הרשות לייעול ההוצאה התקציבית על מנת להפנות מקורות נוספים לרווחת השירותים
הניתנים לתושב.
.3 ניהול ופיקוח על המשאבים הכספיים של הרשות ופיקוח על שמירת מסגרת התקציב הרגיל והבלתי רגיל:
א. ניהול חשבונות הרשות המקומית ופיקוח על הכנת הדוחות הכספיים. ב. ניהול התקציב הרגיל והבלתי רגיל (תקציב הפיתוח) של
הרשות המקומית. ג. אחריות על קופתה של הרשות המקומית – הכנסותיה והוצאותיה לרבות מעקב אחר תשלומים המגיעים לרשות
מכח חוזים או כל מקור נורמטיבי אחר ד. אישור וחתימה על מסמכים על פי דין, לרבות חתימה על מסמכים כאמור בסעיף 203לפקודת
העיריות (המוחל על מועצות מקומיות מכח סעיף 34א לפקודת המועצות המקומיות) שיש בהם התחייבות כספית של הרשות – כגון חוזה,
הסכם פשרה, הוראות תשלום וכו’ לאחר בחינה כי הם עומדים בהוראות הדין. ה. ביצוע בקרה תקציבית של כלל יחידות הרשות
המקומית, וזאת לצורך שמירה על האיזון התקציבי בין הכנסות להוצאות הרשות המקומית. ו. מעקב ופיקוח על ביצוע התקציב בפועל
ואיתור מכשלות תקציביות בזמן אמת. ז. קיום בקרות עצמיות בנושאי תקציב וכספים, לרבות תשלומי שכר ח. פיקוח על היחידות הכספיות
המקצועיות ברשות כגון השומה, הגבייה, חשבות ושכר. ט. פיקוח ובקרה על ניהול כספי הרשות מול גופים פיננסיים. י. פיקוח ובקרה על
ניהול המערך החשבונאי. יא. פיקוח על הכנת הדוחות הכספיים, על-פי דרישות הדין. יב. הפעלת מערך גביית מיסים, אגרות והיטלים.
.4 מתן חוות דעת בפני מועצת הרשות וועדותיה בנוגע לעניינים להם השלכה על תקציב העירייה הכנסותיה או הוצאותיה.
א. השתתפות קבועה בישיבות ההנהלה והמליאה של הרשות וישיבות ועדות אחרות של הרשות המקומית, לצורך הצגת חוות דעת
מקצועית. ב. מתן ייעוץ כספי שוטף, לגורמי הניהול ברשות המקומית לרבות הצעות ייעול להגדלת הכנסות וצמצום הוצאות. ג. חבר
בוועדות מכח הדין והנוהל כגון ועדת פיטורים, ועדת הנחות מארנונה, ועדת תמיכות, ועדת הקצאת קרקע וכיו”ב.
.5 פיקוח ואישור מראש של מסמכים שיש בהם התחייבות כספית של הרשות המקומית.
א. בדיקה כי התחייבות כספית של הרשות עומדת בהוראות וההליכים הדרושים לפי כל דין לעניין מתן ההתחייבות, לרבות קיומו של מכרז
או פטור ממכרז לפי הדין. ב. בדיקה כי ההתחייבות מתוקצבת בתקציב העיריה לאותה שנת כספים. ג. בדיקה כי אין בהתחייבות כדי להביא ליצירת גירעון שוטף בתקציב הרשות. ד. חתימה על חוזה, הסדר פשרה או כל מסמך שיש בו התחייבות כספית של הרשות
- מספר משרה: 7285
- חשבונאות
- משרה מלאה
- שפלה
הוסף קורות חיים ממחשבך ולאחר מכן לחץ על "שלח"
05/12/2024
מזכיר/ה למשרד בחולון
משרד של פסיכולוגית שמממוקם בבית.
דרוש/ה מזכיר/ה ששולטת היטב בסביבת עבודה ממוחשבת
תיוק, ניהול יומנים, איסוף ומשלוח פריטים בדואר
נדרש רכב.
יומיים בשבוע 3,4 שעות במשמרת
- מספר משרה: 7029
- מזכירות ואדמינסטרציה
- שליש משרה
- תל אביב והסביבה
הוסף קורות חיים ממחשבך ולאחר מכן לחץ על "שלח"
05/12/2024
למוסדות חינוכי הממוקם פתח תקווה דרוש/ה מאבטח/ת
דרישות המשרה:
השכלה תיכונית – חובה
שירות צבאי – יתרון
נכונות לקורס הכשרה לנשק
תיאור המשרה :
לאבטח את בתי ספר
לדאוג לבטיחות תלמידים
שעות העבודה:
ישנה גמישות רחבה מבחינת שעות
07:00-14:00/15:00/16:00
תנאים טובים למתאימים
- מספר משרה: 7076
- שמירה ובטחון
- משרה חלקית 75%
- תל אביב והסביבה
הוסף קורות חיים ממחשבך ולאחר מכן לחץ על "שלח"
05/12/2024
דרושים/ות לרשת קימעונאית מובילה באשדוד!
מגוון תפקידים פנויים במגוון מחלקות:
קופאים/יות
סדרנים/יות
אחראי/ת קופות
קצבייה
מעדנייה
ועוד!
מיקום: אשדוד
הגדרת התפקיד:
עבודה במשמרות בוקר/ערב
7 שעות משמרת
עבודה בסביבה דינמית, מסודרת ועם אפשרויות קידום
דרישות:
ניסיון קודם בתחום – יתרון
נכונות לעבודה במשמרות
יכולת עבודה בצוות
- מספר משרה: 7229
- ללא ניסיון / קמעונאות
- משרה חלקית 75%
- אשדוד והסביבה
הוסף קורות חיים ממחשבך ולאחר מכן לחץ על "שלח"
05/12/2024
אזרח/ית ותיק/ה לשכת סמנכ”ל שירות הקריה החקלאית ראשון לציון
תיאור התפקיד:
סיוע בעבודה מנהלית מקצועית ואדמיניסטרטיבית.
איתור, עריכה וכתיבה של מסמכים וחומרים מקצועיים.
סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה במטלות השונות.
סיוע בתחזוקת מאגרי נתונים באופן שיטתי.
ריכוז פניות גורמי פנים וחוץ משרדיים.
עיבוד נתונים לצרכי תכנון, תאום, מעקב ובקרה.
הפקת דוחות לגורמי פנים וחוץ.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצרכי היחידה ולהנחיות הממונה.
דרישות סף:
אזרח/ית שעבר/ה את גיל הפרישה, כהגדרתו בסעיף 3 לחוק גיל פרישה התשס”ד-2004.
אזרח ותיק שהוא גמלאי שירות המדינה ובתנאי שחלפה חצי שנה לפחות ממועד פרישתו משירות המדינה.
השכלה: 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.
ניסיון:
3 שנות ניסיון בתחום העיסוק של המשרה כפי שמתואר בפירוט המטלות בתיאור התפקיד או בתחומים שבהם קיימת זיקה למטלות אלה.
כישורים ונתונים רצויים נוספים:
ידע ושימוש במערכות ממוחשבות לרבות יישומי OFFICE.
כושר הבעה בכתב ובע”פ ברמה גבוהה.
יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
כושר ארגון ותכנון.
- מספר משרה: 7277
- משרות בשירות המדינה
- משרה חלקית 75%
- תל אביב והסביבה
הוסף קורות חיים ממחשבך ולאחר מכן לחץ על "שלח"
05/12/2024
דרוש/ה חווט/ת לוחות חשמל
התפקיד כולל: ביצוע עבודות חיווט לוחות חשמל לתעשייה, זיווד של מכשירים, חיווט והרכבת לוחות חשמל ובדיקתם.
עבודה בימים א-ה 7:00-17:00 שעות גמישות
דרישות:
חשמלאי– חובה
ניסיון בקריאת תכניות חשמל ושרטוטים
ידע בחיווט לוחות חשמל – חובה
יכולת עבודה עם כלים ומכשירי מדידה
יכולת טכנית
ניידות חובה
מיקום: אשדוד
- מספר משרה: 7271
- אלקטרוניקה
- משרה מלאה
- אשדוד והסביבה