02/09/2024
למפעל תעשיות הפח פיתוח וייצור זיווד אלקטרוני ממוחשב דרוש/ה מבקר/ת איכות
דרישות תפקיד:
ניסיון בענף הזיווד והמתכת,הכנת דוחות,ביקורות,בדיקת חלקים
השכלה נדרשת:
הנדסת אבטחת איכות, תעודת מקצוע – יתרון.
התמחויות נדרשות:
אלקטרוניקה וחשמל מבקר/ת איכות QA / QC.
היקף משרה: משרה מלאה
מיקום: חולון
- מספר משרה: 6216
- אלקטרוניקה
- משרה מלאה
- תל אביב והסביבה
הוסף קורות חיים ממחשבך ולאחר מכן לחץ על "שלח"
אחראי/ת על ניקיון ואחזקה בבי”ס ספר באגף החינוך
תיאור התפקיד:
שמירה על תחזוקה נאותה של מרחב בית הספר.
עיקרי התפקיד:
תחזוקת תשתיות בית הספר.
אספקה והתקנת ציוד בבית הספר.
סיוע בשמירה על בטיחות התלמידים.
בקרה על ניקיון בית הספר.
ביצוע שליחויות, עבודה פיזית, הרמת ציוד (שולחנות כיסאות ועוד).
נוכחות באירועים, אסיפות הורים וכו’ בשעות אחר הצהריים.
חמישה ימי עבודה בשבוע (יום ו’ הוא יום חובה) – נכונות לשעות נוספות.
מתן מענה לפניות הציבור, תושבים וגורמי חוץ, ככל הנדרש, ובכל אמצעי הפנייה אפשריים, בכל שעות הפעילות ומחוצה להם, לאורך כל השנה.
ביצוע כל משימה, מטלה או פרויקט, בשגרה או בחירום, במסגרת עבודת העירייה, ע”פ הנחיות הממונה הישיר והנהלת העירייה.
ביצוע שעות נוספות מעבר לשעות העבודה התקניות, בהתאם להנחיית הממונה ובהתאם לצורך.
ניסיון מקצועי:
ניסיון של שנתיים לפחות בעבודות תחזוקה – יתרון
דרישות נוספות:
שליטה בתוכנות OFFICE.
עברית ברמה גבוהה.
יכולת עבודה ומאמץ פיזי.
יחסי אנוש מעולים.
עבודה עם ילדים.
היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים.
נכונות לשעות עבודה נוספות עפ”י הצורך.
כפיפות: מנהלת בי”ס ומנהל מחלקת שירות, ניקיון ואבות בית במוסדות חינוך.
היקף משרה: 50% או 100%
- מספר משרה: 6806
- ללא ניסיון / קמעונאות
- משרה חלקית 50%
- השרון
הוסף קורות חיים ממחשבך ולאחר מכן לחץ על "שלח"
02/09/2024
לחברה העוסקת בתחום רפואה הטבעית, הסינית והמשלימה בישראל דרוש/ה נציג/ת מכירות ושימור לקוחות
דרישות המשרה:
שליטה בישומי המחשב – חובה
ניסיון בתפקיד דומה – יתרון
ידע שפות נוספות – יתרון
תיאור המשרה:
מענה ללקוחות החברה
פנייה יזומה ללקוחות קיימים
פנייה ללקוחות חדשים
שעות העבודה:
בימים א’-ה’ בין השעות 17:30 – 8:30
מיקום המשרה
חיפה
- מספר משרה: 6805
- שירות לקוחות ומכירה
- משרה מלאה
- חיפה והסביבה
הוסף קורות חיים ממחשבך ולאחר מכן לחץ על "שלח"
דרוש/ה עובד/ת אחזקה למרכז תרבות ברעננה
תפעול המתקן בשוטף ובאירועים.
ביצוע עבודות אחזקה.
איתור וטיפול בתקלות והזמנת אנשי מקצוע בהתאם.
תפעול והפעלת ציוד טכני (הגברה, תאורה, מחשבים, הקרנה).
הקמת האולם מבחינה טכנית לצורך קיום מופעים ואירועים.
ארגון וסידור המתקן לאירועים המתקיימים במתקן ובפעילות שוטפת.
בקרה על איכות הניקיון במתקן ובסביבתו.
ביצוע שליחויות.
סיוע למנהלת המתקן בכל הקשור לתפעול המתקן.
ביצוע כל משימה, מטלה או פרויקט, בשגרה או בחירום, במסגרת עבודת העירייה, ע”פ הנחיות הממונה הישיר והנהלת העירייה.
ביצוע שעות נוספות מעבר לשעות העבודה התקניות, בהתאם להנחיית הממונה ובהתאם לצורך.
תנאי סף:
השכלה:
12 שנות לימוד-יתרון.
ניסיון מקצועי:
ניסיון בביצוע עבודות תחזוקה- יתרון.
ידע וניסיון בהפעלת ציוד טכני (מחשוב, הגברה, תאורה)- יתרון.
דרישות נוספות:
שליטה בתוכנות OFFICE.
רכב אישי- יתרון.
ידע וניסיון בהפעלת ציוד טכני, הגברה ותאורה.
עברית ברמה גבוהה. שפה נוספת- יתרון.
יכולת עבודה ומאמץ פיזי.
יחסי אנוש מעולים.
נכונות לשעות עבודה נוספות עפ”י הצורך.
עבודה בשעות לא שגרתיות, במשמרות ובסופי שבוע.
היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים.
- מספר משרה: 6707
- אחזקה ושרות
- משרה מלאה
- השרון
הוסף קורות חיים ממחשבך ולאחר מכן לחץ על "שלח"
02/09/2024
למפעל תעשייתי דרוש/ה מפעיל/ת מכונה
עבודה על מכונות ייצור
ביצוע ביקורת בתהליך
מענה לתקלות בסיסיות במכונה
ניסיון מפעלי והיכרות עם רצפת ייצור
זמינות לעבודה במשמרות ושעות נוספות במידת הצורך
ארוחות , הסעות
- מספר משרה: 6799
- מכונות ותעשיה
- משמרות
- השרון
הוסף קורות חיים ממחשבך ולאחר מכן לחץ על "שלח"
01/09/2024
דרוש/ה עובד/ת לתפקיד אזרח/ית ותיק/ה, למש”מ (מידע שירות ומשאבים) ראש העין. אגף מס הכנסה ומיסוי מקרקעין
תיאור התפקיד
סיוע במענה לפניות טלפוניות ופניות כתובות (כגון דואר אלקטרוני או פקס) של לקוחות רשות המסים בנושאים המקצועיים והטכניים שבאחריות מרכז המידע והשירותים המקוונים כגון: שימוש ביישום שידור דוח שנתי במס הכנסה על ידי אזרחים ומייצגים באינטרנט ושידור דוחות על ידי מייצגים מקושרים באמצעות מחשב שע”מ, מענק עבודה, שידור דוח מע”מ מפורט ועוד מגוון נושאים שלהם ניתן
מענה במרכז.
תיעוד הפניות במערכת ניהול הפניות של המרכז.
העברת פניות רלוונטיות לגורמים מקצועיים אחרים ברשות המסים לצורך השלמת הטיפול או מתן מענה על שאלות מורכבות.
קיום קשר שוטף בכתב ובעל פה עם לקוחות חיצוניים, נציגי השירות הטלפוני האחרים, מחלקות אחרות בחטיבת שירות לקוחות, אנשי הקשר בשע”מ וביחידות ברשות המסים בהתאם להנחיית הממונה.
שליפת נתונים ממחשב שע”מ באמצעות שאילתות ותוכנות הנדרשות לעבודה השוטפת, הפעלת המחשב לשימוש שוטף והפקת עיבודים נדרשים לגבי פעילות מרכז המידע ועוד.
טיפול בהפצת חומר שוטף בתחום האחריות ובפניות שהועברו לטיפול מהממונים.
דרישות התפקיד
השכלה:
רצויה השכלה אקדמאית.
נתונים רצויים:
ניסיון רלוונטי בתחומי העיסוק של משרה כמתואר בפירוט המטלות בתיאור התפקיד או בתחומים בהם קיימת זיקה למטלות אלה.
יכולת עבודה במערכות ממוחשבות.
יכולת הבעה בכתב ובעל פה.
תודעת שירות גבוהה.
נסיון בשירות לקוחות.
ידיעת שפות נוספות.
היקף המשרה עד 120 שעות בחודש
- מספר משרה: 6134
- משרות בשירות המדינה
- משרה חלקית 75%
- תל אביב והסביבה
הוסף קורות חיים ממחשבך ולאחר מכן לחץ על "שלח"
28/08/2024
במידה ותחום החינוך תמיד עניין אתכם ואתם מתחברים לילדים
הנה הצעה במיוחד בשבילכם
דרוש/ה סייע/ת אלרגיה לליווי תלמיד/ה
המשרה הינה כשעתיים כל בוקר 08:00-10:00 בימים א’-ו’
מיקום המשרה:תל אביב
- מספר משרה: 6769
- שרותי סיעוד
- שליש משרה
- תל אביב והסביבה
הוסף קורות חיים ממחשבך ולאחר מכן לחץ על "שלח"
22/08/2024
דרוש/ה נציג/ת גיוס תרומות למוקד של אגודה מובילה בגבעתיים
תיאור התפקיד:
דרושים/ות נציגים/ות למוקד הטלפוני
טיפוח וחיזוק הקשר עם התורמים של האגודה.
מקום עבודה פועל שישה ימים בשבוע מהשעה 9 בבוקר ועד 21.
דרישות:
דרוש ידע בהפעלת מחשב.
זמינות למשמרות בוקר או ערב.
היקף משרה:
משרה חלקית
עבודה במשמרות
תנאים:
גמישות בשעות וימי עבודה.
שכר הוגן
- מספר משרה: 6731
- שירות לקוחות ומכירה
- משרה חלקית 50%
- תל אביב והסביבה
הוסף קורות חיים ממחשבך ולאחר מכן לחץ על "שלח"
20/08/2024
דרושים/ות יועצים/ות פיננסיים/יות לליווי משפחות מפונות מעוטף עזה
לפרויקט לאומי בעל חשיבות חברתית שמטרתו לסייע למשפחות מעוטף עזה.
אנו מחפשים יועצים/ות פיננסיים/ות עם התמחות או ניסיון בכלכלת המשפחה, כדי להעניק ליווי ותמיכה במשפחות המפונות.
תיאור התפקיד:
ליווי מקצועי ורגיש של משפחות מפונות מעוטף עזה, בתחום כלכלת המשפחה.
משרה חלקית כ-14 ש”ש.
עבודה מתאימה לפרילנסרים/יות.
דרישות:
בוגרי/ות תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים-חובה.
ניסיון בליווי משפחות כיועצים/ות לכלכלת משפחה-יתרון משמעותי.
בוגרי קורס יועצים/ות לכלכלת המשפחה (אפשר ללא ניסיון קודם, אך עם סיום קורס ורצון לצבור ניסיון).
- מספר משרה: 6630
- חשבונאות
- באר שבע
הוסף קורות חיים ממחשבך ולאחר מכן לחץ על "שלח"
20/08/2024
דרוש/ה ספרן/ית
מיקום המשרה תל אביב.
תאור תפקיד:
1. אחריות לניהול, לארגון ולתפעול הספרייה בבית הספר לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים.
2. מתן שירותי ספרייה וריכוז אדמיניסטרטיבי של פעילותה.
3. מתן ייעוץ, הדרכה וסיוע לתלמידים ולצוות בשימוש בחומרי ובמשאבי הספרייה ובאוריינות מידע.
4. ביצוע רכש ועיבוד טכני של ספרים ומדיות ועדכון אוספי ופריטי הספרייה.
5. ייזום והפעלה של פעילויות חינוכיות, פעילויות העשרה ואירועי תרבות נלווים לקידום הקריאה בספריה.
6. סיוע בתכנון תקציב הספרייה, פיקוח, בקרה ודיווח תקופתי על היישום.
7. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
8. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות התפקיד
1. תואר אקדמי בספרנות/מידענות שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ, או תעודה אקדמית בתחום הספרנות/ המידענות או תואר אקדמי (יתרון לתואר אקדמי בחינוך) ותעודת ספרן מורשה.
2. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי
OFFICE. 3. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
4. תודעת שירות גבוהה.
5. יחסי אנוש טובים.
6. ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות – יתרון. 7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
- מספר משרה: 6719
- הוראה והדרכה
- משרה מלאה
- תל אביב והסביבה