מציג 60 משרות מתוך 300

לעמותה העוסקת בשיקום נפגעי נפש בקהילה, תוך ליווי המתמודדים בביתם דרושים/ות מדריכי השיקום.
מדריך/ת השיקום מסייע/ת למתמודד ביישום תכנית שיקום, והגעה למטרות השיקומיות לפי הצורך האישי של כל אחד.
הליווי נעשה בבית המתמודד, ומבוסס על יצירת קשר חיובי וחזק, תמיכה בסדר היום, כישורי חיים ואורח חיים.
התפקיד כולל קבלת הדרכות מקצועיות מאיש/ת מקצוע – מתאם השיקום, הדרכות קבועות, קבוצתיות ופרטניות.

דרישות התפקיד:

נכונות לעבוד עם אוכלוסיית נפגעי נפש ויכולת גבוהה של הקשבה, הכלה ועידוד.

**משרת שטח חלקית, שעתית וגמישה**

דרוש/ה חשמלאי/ת מוסמכ/ת -ניסיון בתחום החשמל והבינוי.   
המשרה כוללת עבודות לתחזוקת מבנה תקלות שבר קלות בתחום החשמל.
משרה מלאה, 5 ימים בשבוע 7:00-16:00 .  .
תנאים טובים למתאים +רכב חברה.
משרה מלאה, מיקום חיפה 

דרוש/ה מחסנאי/ת ומרכז/ת רישום לירושלים 
דרישות תפקיד
השכלה – 12 שנות לימוד.
שליטה טובה במחשב ותוכנות “אופיס” כולל אקסל
בעל ידע טכני ויכולת למידת הפעלת תוכנות מחשב.
משרה מלאה

לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה איש/ת אחזקה לעבודות אחזקה כלליות
משרה מלאה בימים ראשון עד חמישי
מיקום צומת גלילות 
תנאים טובים למתאימים 

דרוש/ה איש/ת אחזקת מבנים באזור המרכז 
תיאור תפקיד 
לפחות חמש 5 שנים ניסיון מוכח בעבודות הרלוונטיות לתחום העיסוק, לרבות מסגרות ואינסטלציה. בעל יכולת לעבודה עצמאית .
עזרה עבודות אחזקה והתקנות בתחום מיזוג אוויר, מסגרות ואינסטלציה, אחזקה כללית .
משרה מלאה, 5 ימים בשבוע 7:30-16:30 .
נכונות מענה לקריאות חירום – על פי הצורך, 24 שעות ביממה כולל שבתות וחגים. 
תנאים טובים למתאימים, רכב צמוד .  

 

דרוש/ה עובד/ת לתפקיד אזרח/ית ותיק/ה, לפקיד שומה חיפה, אגף מס הכנסה ומיסוי מקרקעין

תיאור התפקיד
סיוע לעובדים המקצועיים בהתאם לצורכי היחידה ולהנחיות הממונה ובכלל זה:
סיוע באיסוף, עיבוד וניתוח נתונים, והפקת דוחות.
סיוע בניסוח נהלים, מסמכים מקצועיים, ייעוץ והדרכה בנושאים מקצועיים.
סיוע בפעילויות המצריכות הסמכה, רישיון או תואר פרופסיונלי.
סיוע בגיבוש שיטות וכלי ניהול ובהטמעתם.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונה.
דרישות התפקיד

12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.

נסיון:
4 שנות ניסיון בתחום העיסוק של המשרה כפי שמתואר בפירוט המטלות או בתחומים שבהם קיימת זיקה למטלות אלה.

 
ידע ושימוש במערכות ממוחשבות לרבות יישומי OFFICE.
כושר הבעה בכתב ובע”פ ברמה גבוהה.
יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
כושר ארגון ותכנון.
משרת אזרח/ית ותיק/ה – עד 120 שעות בחודש

 

לחברה מובילה בהוד השרון דרוש/ה עובדת ניקיון בוקר
עבודה שכוללת סידור חדרי ישיבות, מטבח ניקיון כללי. 
ימים ראשון עד חמישי, שעות עבודה 08:00 – 17:00/ 7:00-16:00
תנאים טובים למתאימים
 

דרוש/ה: לבורנט/ית למעבדת ביולוגיה בבי”ס תיכון בשרון, מינהל חינוך וערכים, האגף לחינוך על יסודי
כפיפות: מנהל ביה”ס
היקף המשרה: 100%
תיאור התפקיד:
תמיכה בהליכים פדגוגיים בתחומי הדעת הרלוונטיים תוך יצירה ושמירה על סביבה לימודית בטוחה בתחומי החינוך מדעי-מעשי לתלמידי בית הספר.
עיקרי התפקיד :
• עבודה שוטפת במעבדה עם תלמידים ומורים
• הכנת המעבדות והציוד לקראת כל ניסוי
• סיוע טכני לתלמידים בעת ביצוע ניסויים במעבדה
• השתתפות פעילה באירועי מדע בבית הספר
• מתן עזרה פרטנית לתלמידים בימי תגבור לקראת בחינות מתכונת ובגרות במעבדה
• מתן עזרה פרטנית לתלמידים בביצוע פרויקטים
• מתן סיוע למורים בפיתוח ניסויים חדשים
• ניהול מלאי ומערך הזמנות
• טיפול ותחזוקה של הציוד והחומרים במעבדה בהתאם לנהלים ולהוראות חוזר הבטיחות של משרד החינוך
• אחריות על קיום סביבה בטיחותית במעבדה
דרישות התפקיד: תנאי סף:
• תואר אקדמי מושלם בתחומי המדעים אשר נרכש במוסד המוכר ע”י המל”ג, או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים אקדמאיים מחו”ל או תעודת הנדסאי/טכנאי בתחומי הביולוגיה, הביוטכנולוגיה, הכימיה, הפיזיקה או בתחומי מדע הקשורים אליהם
• אם לא הוכשר/ה לעבודה בבי”ס – השלמת קורס בהיקף של 60 שעות, מוכר ע”י משרד החינוך, בנושא בטיחות וסיוע טכני לפעילות במעבדת בית הספר ודרכי הפעלתו של ציוד מעבדה
• המועמד שייבחר יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס”א – 2001 (קבלת הטפסים הרלוונטיים – מאגף משאבי אנוש בעירייה)
כישורים ודרישות נוספות:
• תואר אקדמי בתחומי הביולוגיה – יתרון
• ניסיון בהדרכת תלמידים במעבדות בחט”ב ו/או בתיכונים – יתרון
• הכרת תכניות הלימודים בתחומי המדעים בחט”ב ו/או בתיכונים – יתרון
• עברית ברמה גבוהה
• שליטה בהפעלת מחשב ובשימוש בתוכנות ה- office ובאינטרנט
• יכולת הפעלת ציוד וכלים ושימוש בחומרים הקיימים במעבדות
 

דרוש/ ה: תומך/ת עו”ס (עובד סוציאלי) לרשות מקומית בשרון
כפיפות: למנהלת האגף / ואו מי מטעמה
היקף משרה: 50%
תיאור התפקיד:
סיוע לעובד סוציאלי בהיבטים שונים של יישום ההתערבות בתיק הלקוח בכפוף לשיקול דעת מנהלת האגף.
• יישום, מעקב ובקרה מנהלתיים על רצף ההתערבות
• ליווי ומתן סיוע לעובד סוציאלי במהלך ההתערבות, לרבות בנושאים הבאים:
− הסרת חסמים במימוש המענים בקהילה או מיצוי זכויות
− שותפות בניהול תקציב המענים והסיוע
− תיווך בין אנשי המקצוע בשירותים משלימים בקהילה (חינוך, בריאות, תעסוקה וכדומה)
− תיווך ותיאום בנוגע למגוון מענים באגף, עובדים סוציאליים ייעודיים, מרכזים ושירותים בקהילה
− ליווי העובד הסוציאלי במסגרת השתתפותו בדיונים עם הגורמים השותפים ליישום תכנית ההתערבות
− ליווי העובד הסוציאלי במסגרת מפגשים ומתן שירותים ומענים בקהילה
• העבודה היא לצד עובדים סוציאליים באגף ונעשית אך ורק במסגרת ליווי שלהם ועל פי הנחייתם
• התפקיד אינו מהווה תחליף לעובד סוציאלי ולא יכלול כל פעולה העשויה להוות עיסוק בעבודה סוציאלית, על העובד להבהיר כי הוא אינו עו”ס ולהימנע מלהציג עצמו באופן העשוי להתפרש כי הוא עו”ס
• עבודה בימים ושעות לא שגרתיים בהתאם לצורך
דרישות התפקיד: תנאי סף:
• השכלה תיכונית מלאה, 12 שנות לימוד לפחות
כישורים ודרישות נוספות:
• סטודנטים לתואר ראשון – יתרון
• סטודנטים לעבודה סוציאלית – יתרון
• שליטה בשפה העברית, שפות נוספות בהתאם לצורך
• שליטה בתוכנות ה-office
• יכולת הנעה של תהליכים
• יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות
• סדר וארגון, יכולת תעדוף משימות ועמידה בלחצים
• יכולת ונכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות
 

דרוש/ה: מזכיר/ה משני/ת בבי”ס יסודי בשרון ,מינהל חינוך וערכים, האגף לחינוך יסודי 
כפיפות: מנהלת ביה”ס 
היקף משרה: 50% 
תיאור התפקיד: 
• מתן מענה שוטף ואדמיניסטרטיבי למנהלת וצוות ביה”ס 
• ניהול יומן ותיאום פגישות 
• קבלת דואר בית הספר, טיפול והפצה לגורמים המתאימים בתאום עם מנהלת ביה”ס 
• מענה טלפוני, הדפסות ותיוקים 
• סיוע ברישום לביה”ס, השתתפות באירועים בית ספריים עפ”י צורך 
• עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים – עירייה, משרד החינוך, הורים וכל גורם העומד בקשר עם ביה”ס 
• ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש בהתאם להנחיית ממונה 
דרישות התפקיד:
תנאי סף: 
• השכלה תיכונית מלאה, 12 שנות לימוד לפחות 
• העובד הנבחר יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס”א – 2001 (קבלת הטפסים הרלוונטיים – מאגף משאבי אנוש בעירייה)
כישורים ודרישות נוספות: 
• ניסיון מקצועי בתפקיד מזכירותי/ אדמיניסטרטיבי – יתרון 
• היכרות וידע בתוכנות בי”ס- יתרון 
• דייקנות, יסודיות, ראש גדול ולב אוהב 
• תקשורת בין אישית טובה, שירותיות ואדיבות 
• שליטה בתוכנות office 
• ידיעת השפה העברית על בוריה 
• יכולת עבודה מול ממשקים רבים 
 

מציג 60 משרות מתוך 300

צרו קשר

השאירו פרטים ונשמח ליצור עמכם קשר,
ולהציע פיתרון בהתאמה אישית לצרכים שלכם.
המומחים שלנו פה עבורכם!

צרו קשר

השאירו פרטים ונשמח ליצור עמכם קשר,
ולהציע פיתרון בהתאמה אישית לצרכים שלכם.
המומחים שלנו פה עבורכם!!

גם בימים קשים אלו אנו כאן בשבילכם!

מוקד פניות הציבור לאזרחים ותיקים - 8840* של המשרד לשוויון חברתי וקידום מעמד האישה פועל במתכונת חירום 24/7

מעולה, הפרטים נשלחו בהצלחה!

למשרות חמות וטיפים כדאי להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו

* ניתן לסגור חלון זה על ידי לחיצה על אייקון X בצד שמאל למעלה

מעולה, הפרטים נשלחו בהצלחה!

למשרות חמות וטיפים כדאי להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו

* ניתן לסגור חלון זה על ידי לחיצה על אייקון X בצד שמאל למעלה

מעולה, הפרטים נשלחו בהצלחה!

למשרות חמות וטיפים כדאי להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו

* ניתן לסגור חלון זה על ידי לחיצה על אייקון X בצד שמאל למעלה

מעולה, הפרטים נשלחו בהצלחה!

למשרות חמות וטיפים כדאי להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו

* ניתן לסגור חלון זה על ידי לחיצה על אייקון X בצד שמאל למעלה