מציג 90 משרות מתוך 227

למוקד זימון תורים של קופת חולים הממוקם בחדרה דרושים/ות נציגים/ות שירות טלפוני.
תאור התפקיד: מתן מענה למבוטחים בכל הקשור לזימון תורים
עבודה על 3-5 מערכות מחשב  נדרשת היכרות די טובה עם מחשב
בנוסף קריאת הנחיות והיערכות המבוטח לפני הגעתו לתור.

שעות פעילות המוקד:
ראשון עד חמישי 8:00-18:00  , שישי  לסירוגין – 8:00-13:00
יום א’ הינו יום עבודה חובה.
ניתן לעבוד 4 משמרות של 7 שעות

מיקום חדרה
 

לחברת תקשורת מוכרת דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות
מענה טלפוני משיחות נכנסות בלבד 
מתן מענה על חשבוניות, אמצעי תשלום, מעברי דירה, מידע כללי ללקוחות וכו’…
ניתן לעבוד 4 משמרות של 6 שעות

קיים קורס של 10 ימים משעה 8:00-16:00

מיקום- עפולה

מוקד טלפוני – שיחות נכנסות בלבד.
מענה ללקוחות בכל הקשור לעולם הסלולר- חשבוניות , אמצעי תשלום, תמיכה ומידע ללקוח. 
שיחת שירות שבסופה שיחה צריך להציע ללקוח מכירה (שירות יוזם).
משרת בוקר 7:00-15:00 ושישי לסירוגין 8:00-13:00.   
קיים קורס הכשרה של 10 ימים מהשעה 8:30-15:30, מהרגע שמתחילים את הקורס מקבלים תשלום מלא כמו כל יום עבודה רגיל.

תנאים סוציאליים מלאים – פנסיה, ביטוח לאומי, דמי הבראה, החזרי נסיעות לפי חופשי חודשי תחב”צ, ימי חופשה, תשלום חגים עפ”י חוק, והנחה קבועה של 31% בH&O.

מוקד מידע ושירות תיאור הפעילות: מוקד המידע ושירות של קופ”ח נותן מענה לגבי כל השירותים הניתנים בקופה.
למשל:
זכאויות בנושא התפתחות הילד, טיפולים רגשיים, סל היריון ולידה, אביזרים רפואיים ועוד
פירוט חשבוניות ותשלומים
התחייבויות=טופס 17
הנציג במוקד עובד על 3-5 מערכות מחשב של (למשל, מערכת ידע, מערכת לתיעוד, שליחת מיילים ועוד ), ולכן נדרש היכרות די טובה עם מחשב.
התפקיד כולל היכרות ולמידה של חומרי מידע, אין צורך לזכור בע”פ כי הכל כתוב במערכות, אבל כן נדרש יכולת התמצאות במערכת ויכולת קריאה, הבנה והעברת המידע ללקוח.

שעות פעילות: ימים א-ה  8:00-16:00 (אופציה לערב בהמשך.)
אורך כל משמרת בין 7-9 שעות. יש גמישות

קורס הכשרה:
9 ימי קורס  עד שבועיים 

למוקדבקרית גת דרושה נציג/ת שירות 
תיאור תפקיד 
מוקד הנותן מענה למגוון תחומים שונים לכל הפונים למשרד הבריאות
דרישות
ידע בסיסי בישומי המחשב
יכולת ביטוי ברמה גבוהה
אורינטציה שירותית וטכנית
דוברי שפות – יתרון!
שעות נוחות וגמישות

מיקום קרית גת 

למוקד של שיחות נכנסות דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות
המוקד נותן מענה מגוון ונוגע בכמה נושאים כמו; חשבוניות, מעברי דירה, החלפת ציוד, אינטרנט, כבלים.. 

מוקד מאוד גמיש כלפי אילוצי העובד, משפחתי ואופציות קידום.
קיימת עבודה היברידית לאחר תקופה ניתן לעבור לעבודה של יומיים מהבית.

שעות הפעילות במוקד 08:00-17:00 קיימת גמישות בשעות
ימי ו’ עובדים לסירוגין – 08:00-14:00

תיאור הפעילות – תמיכה טכנית למנויים (שיחות נכנסות) המטרה היא לתת מענה ללקוח ורק במידה ולא הצליח לפתור את התקלה בטלפון – תיאום הגעה של טכנאי

דרישות- ידע במחשבים
שירותיות
 

לחברה בתחום המוצרים הרפואיים דרוש/ה מבקר/ת איכות (QA)
מיקום: פתח תקווה | היקף משרה: משרה חלקית / מלאה.
תחילת עבודה: מיידית.

תחומי אחריות:
• בקרת איכות על תהליכי אריזה, אחסון והפצה.
• בקרת קבלה למוצרים ולספקים.
• בדיקות תיוג, מסמכים, תוקף ועמידה בדרישות רגולציה.
• טיפול בחריגות, ניתוח אי התאמות והמלצות לשיפור.
• כתיבת דוחות ביקורת.
• עבודה שוטפת מול רגולציה, יבוא ותפעול.

דרישות התפקיד:
• ניסיון קודם בתחום ה-QA-יתרון.
• היכרות עם תקני ISO – יתרון.
• יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
• אחריות, דיוק וירידה לפרטים.
• שליטה ביישומי Office.
• אנגלית ברמה טובה (קריאה וכתיבה).

למעון שיקומי בהרצליה דרוש/ה איש/ת צוות.
במעון פועלות שתי כיתות שיקום ותקשורת, לפעוטות בגילאי חצי שנה עד 3.

מהות התפקיד:

ניקוי וסידור הכיתות והמרחבים המשותפים במעון.

בישול והכנת ארוחות בהתאם לתפריט.

שמירה על היגיינה ובטיחות בסביבת הילדים

סיוע בצרכים כלליים של צוות המעון.

היקף המשרה:
משרה חלקית וגמישה, בימים א’-ו’.

דרישות התפקיד:

אחריות, סבלנות ויכולת עבודה עצמאית.

ניסיון קודם בעבודות ניקיון ובישול – יתרון.

 

סביבת עבודה מסודרת ותומכת.

צוות חם ומשפחתי.

עבודה משמעותית עם השפעה ישירה על רווחת הילדים.

 

דרוש/ה נציג/ה טלפוני/ת למוקד גיוס תרומות לעמותה למאבק בתאונות הדרכים בישראל

האם את/ה רוצה להיות חלק מצוות עם מטרה חשובה ולתרום לקהילה? עמותה מובילה מחפשת נציג/ה טלפוני/ת למוקד גיוס תרומות, ואנחנו רוצים אותך!

מהות התפקיד:
כחלק מצוות הדינמי שלנו, תתעסק/י בגיוס תרומות לשיפור איכות החיים והבטיחות בדרכים.
העבודה כוללת שיחות טלפון עם תורמים פוטנציאליים, הסברת מטרות העמותה וניהול קשרים עם תורמים קיימים.

משרה חלקית: שעות עבודה 09:00-16:00 או 10:00-17:00
שכר ותנאים: מתגמלים

דרישות התפקיד:
הכרה בסיסית של עבודה עם מחשב
סבלנות ורצון לעזור
תודעת שירות גבוהה ויכולת תקשורת מצוינת

מה אנחנו מציעים:
עבודה בסביבה תומכת ומשפחתית
אפשרות להתפתח ולצבור ניסיון משמעותי
הזדמנות להיות חלק מעשייה חברתית אמיתית

בוא/י והצטרף/י אלינו במאבק לשיפור הבטיחות בדרכים!

מציג 90 משרות מתוך 227

צרו קשר

השאירו פרטים ונשמח ליצור עמכם קשר,
ולהציע פיתרון בהתאמה אישית לצרכים שלכם.
המומחים שלנו פה עבורכם!

צרו קשר

השאירו פרטים ונשמח ליצור עמכם קשר,
ולהציע פיתרון בהתאמה אישית לצרכים שלכם.
המומחים שלנו פה עבורכם!!

מעולה, הפרטים נשלחו בהצלחה!

למשרות חמות וטיפים כדאי להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו

* ניתן לסגור חלון זה על ידי לחיצה על אייקון X בצד שמאל למעלה

מעולה, הפרטים נשלחו בהצלחה!

למשרות חמות וטיפים כדאי להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו

* ניתן לסגור חלון זה על ידי לחיצה על אייקון X בצד שמאל למעלה

מעולה, הפרטים נשלחו בהצלחה!

למשרות חמות וטיפים כדאי להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו

* ניתן לסגור חלון זה על ידי לחיצה על אייקון X בצד שמאל למעלה

מעולה, הפרטים נשלחו בהצלחה!

למשרות חמות וטיפים כדאי להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו

* ניתן לסגור חלון זה על ידי לחיצה על אייקון X בצד שמאל למעלה

מעוף עושה שימוש באתר זה עושה שימוש בקבצי עוגיות (COOKIES) וטכנולוגיות מעקב לצורך תפעולו התקין ואבטחתו וגם למטרות נוספות כמו שיפור חווית הגלישה, ניתוח נתונים סטטיסטיים פרסום מותאם אישית או מבוסס העדפות. אנו לא נתקין באמצעות האתר על מחשבך עוגיות וטכנולוגיות מעקב נוספות שאינן הכרחיים לתפעול הטכני של האתר ללא הסכמתך. למידע נוסף אנא עיין בחלק "השימוש בעוגיות וכלי מעקב" במדיניות פרטיות שלנו