מציג 130 משרות מתוך 258

דרושים/ות נציגי/ות שירות למוקד טלפוני – תיאום תורים.

התפקיד כולל:

מענה טלפוני ללקוחות.

תיאום תורים תוך קריאה והבנה של הנחיות רפואיות.

עבודה על 3–5 מערכות מחשב במקביל.

תיעוד שיחות, שליחת מיילים והתנהלות שוטפת מול מערכות.

דרישות:

ורבליות גבוהה ויכולת שירותית.

עברית רהוטה ויכולת הבנת הנחיות מרובות.

שליטה טובה במחשב ובעבודה עם מקלדת.

היקף המשרה:

זמינות ל-5 משמרות בשבוע (כולל 2 ערב).

משמרת בת 6 שעות.

לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה נציג/ת למוקד מידע ושירות לסניף בקרית מוצקין.
תיאור התפקיד:

מענה טלפוני ללקוחות קופת החולים (שיחות נכנסות בלבד).
להעניק למבוטחים מידע בנושאי כספים, ביטוחים, טפסים, התחייבויות וכו’.

דרישות התפקיד:

כושר ביטוי טוב, סבלנות ושירותיות.
עברית ברמת שפת אם (יש להקריא מידע והנחיות מרובים למבוטחים).
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.

הכשרה:
העבודה כרוכה בקורס הכשרה (בתשלום) שאורכו שבועיים – נוכחות חובה בכל ימי ההכשרה.
היקף המשרה:
חלקית/מלאה במשמרות ערב/בוקר, מינימום 3 משמרות.
 

נציג שירות למוקד
תיאור משרה: המוקד נותן מענה במגוון תחומים כמו הקצאת קרקעות למטרות מגורים, דיור, שטחים פתוחים ולמטרות אחרות. רכישת קרקעות, מתן שירותים לבעלי זכויות במקרקעי ישראל ככל הנדרש, לצורך ניהול זכויותיהם או מימושן. ועוד מגוון נושאים.
מוקד שיחות נכנסות בלבד הנותן מענה בכל התחומים הנ”ל
מוקד במיקום מרכזי, נגיש לתחבורה ציבורית- אוטובוס, מטרונית ורכבת!

דרישות ותנאי סף:
▪ השכלה: 12 שנות לימוד, עדיפות לבעלי תעודת בגרות מלאה
▪ כושר ביטוי גבוה בכתב (ללא שגיאות כתיב ויכולת התנסחות גבוהה).
▪ יכולת תפעול מערכות מחשב- שליטה מלאה.

שעות פעילות המוקד: ימי א’-ה’ 8:00-17:00

הדרכה: 11 ימים סה”כ בשעות 08:30-16
נדרשת נוכחות בכל ימי הקורס ללא היעדרויות

מיקום חיפה

לתפקיד משמעותי עם ערך דרוש/ה מטפל/ת לסיוע וליווי לקשישים
במסגרת התפקיד:
ליווי הקשישים לקופ”ח,אוזן קשבת ,קניות עפ”י צורך, ניקיון קל ובסיסי.
עזרה קלה בבישול ובאפייה,מתן מענה נגיש לסביבה.
שעות עבודה:
גמישות מאוד עפ”י צורך, משרה חלקית/מלאה/33% משרה
מיקום המשרה: חדרה

אנשי/ות שירות למוקד בנתיבות
שירות לקוחות טלפוני שיחות נכנסות ללקוחות של חברת אשראי. 
שעות הפעילות ימים א-ה 08:00-16:30 ללא שישי שבת, ללא מכירות.
יש אפשרות למשרה חלקית – 4 משמרות בשבוע-7 שעות בשבוע.
 

אנשי/ות שירות לביטוח לאומי נתיבות
טיפול בשיחות נכנסות בתחום הביטוח הלאומי (קצבאות, זכאויות, אבטלה, לידה).
ניתן לעבוד משרה חלקית 4 משמרות בבשבוע 7 שעות למשמרת  
סביבת עבודה ממוחשבת 

 

תיאור המסגרת:  
מרכז תעסוקה במזכרת בתיה לאוכלוסייה עם אוטיזם בגילאי 21 ומעלה. במקום מופעלות סדנאות של תעסוקה.      

התפקיד כולל:  
– אחריות על הפעלת תכניות תמיכה אישיות, טיפול ישיר בחניכים.  – ביצוע מעקבים עבור המועסקים.  – השתתפות בישיבות צוות רב מקצועי.
  *ישנה מעטפת רחבה של צוות מקצועי שנותן הדרכה וליווי לצוות ההדרכה.        
דרישות המשרה:
– זיקה למוטיבציה לתמוך ולקדם אנשים עם מוגבלות – חובה.        
 היקף משרה:  
חלקית.  בימים  א’-ה’,  שעות  08:00-15:00.      
המתאימים/ות ייהנו מהעסקה ישירה כעובדי חברה, יציבות תעסוקתית כארגון חיוני, תנאים סוציאליים על פי חוק, הכשרה וכלים מקצועיים, המלצות לתארים מתקדמים ואפשרויות קידום.    

דרוש/ה מזכיר/ה לבית ספר יד רמב”ם תיכון
לבית ספר תיכון לאומניות הנותן מענה לנוער עם קשיים נפשיים ורגשיים בכיתות י’-י”ב דרוש/ה מזכירה
ימים א-ה, שעות עבודה 08:00-16:00      
במסגרת התפקיד קבלת קהל, תיאום פגישות, מענה טלפונית ועבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת מול ספקים, הורים ומחלקת הגיוס.  
אחריות לניהול הכספי של בית הספר לרבות גביה, מעקב אחר רכש וניהול קופה קטנה.
סיוע בתפעול פרויקטים ייחודיים, כגון יום פתוח, אירועים בית ספריים, חגים וכו’.      
דרישות:
היכרות עם מערכות משרד החינוך- יתרון.
ניסיון בתחום האדמיניסטרציה – יתרון.
שליטה מלאה בתחומי האופיס – חובה.        
המתאימים ייהנו מהעסקה ישירה כעובדי חברה, יציבות תעסוקתית בארגון חיוני,
תנאים סוציאליים על פי חוק, הכשרה וכלים מקצועיים, המלצות לתארים מתקדמים ואפשרויות קידום

דרוש/ה מזכיר/ה לבית ספר באזור השרון

התפקיד: 
עבודה אדמיניסטרטיבית הכוללת:
קבלת קהל, תיאום פגישות, מענה טלפוני ועבודה שוטפת מול ספקים, הורים ומחלקת הגיוס.
אחריות לניהול הכספי של בית הספר לרבות גביה, מעקב אחר רכש וניהול קופה קטנה.
סיוע בתפעול פרויקטים ייחודיים, כגון יום פתוח, אירועים בית ספריים, חגים וכו’.דרישות:

דרישות:
היכרות עם מערכות משרד החינוך- יתרון.
ניסיון בתחום האדמיניסטרציה – יתרון.
שליטה מלאה בתחומי האופיס – חובה.

היקף המשרה:
5 ימים,
א’-ה’ 08:00-16:00

תנאי העסקה:
העסקה ישירה כעובדי חברה.
יציבות תעסוקתית, תנאים סוציאליים על פי חוק.
 

לבית הספר כפר מל”ל בהוד השרון דרושות/ים עוזרי/ות הוראה לשנת הלימודים תשפ”ו.

מושב קטן במזרח הוד השרון, סמוך לרעננה, כפר סבא ואלישמע.
בית הספר נותן מענה לתלמידים עם לקויות למידה בכיתות ז’-י”ב.

תיאור התפקיד:
עוזר/ת הוראה בצמוד למחנך/ת או מורה מקצועית.
סיוע בהעברת תכנים לימודיים ווידוא הבנתם, לצד תמיכה רגשית-חברתית לתלמידים.

היקף המשרה:

בין 3 ל-6 ימי עבודה בשבוע

שעות פעילות:

א’-ה’ בין 08:00–14:00

יום ו’ בין 08:00–12:00

תנאים למתאימים/ות:

העסקה ישירה כעובדי חברה

יציבות תעסוקתית כחלק מארגון חיוני

תנאים סוציאליים מלאים עפ”י חוק

הכשרה מקצועית וכלים לעבודה חינוכית

המלצות ללימודים אקדמיים והזדמנויות קידום

דרישות:

אחריות, סבלנות, גישה חינוכית ויחסי אנוש טובים

נכונות לעבודה עם בני נוער עם לקויות למידה

מציג 130 משרות מתוך 258

צרו קשר

השאירו פרטים ונשמח ליצור עמכם קשר,
ולהציע פיתרון בהתאמה אישית לצרכים שלכם.
המומחים שלנו פה עבורכם!

צרו קשר

השאירו פרטים ונשמח ליצור עמכם קשר,
ולהציע פיתרון בהתאמה אישית לצרכים שלכם.
המומחים שלנו פה עבורכם!!

מעולה, הפרטים נשלחו בהצלחה!

למשרות חמות וטיפים כדאי להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו

* ניתן לסגור חלון זה על ידי לחיצה על אייקון X בצד שמאל למעלה

מעולה, הפרטים נשלחו בהצלחה!

למשרות חמות וטיפים כדאי להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו

* ניתן לסגור חלון זה על ידי לחיצה על אייקון X בצד שמאל למעלה

מעולה, הפרטים נשלחו בהצלחה!

למשרות חמות וטיפים כדאי להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו

* ניתן לסגור חלון זה על ידי לחיצה על אייקון X בצד שמאל למעלה

מעולה, הפרטים נשלחו בהצלחה!

למשרות חמות וטיפים כדאי להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו

* ניתן לסגור חלון זה על ידי לחיצה על אייקון X בצד שמאל למעלה